خلق برند و راه‌اندازی استارتاپ «کامنتو»

کامنتو یکی از پروژه‌های جامع و استراتژیک گروه مرکاتیک برای شرکت کامه‌نگاه توسکا بود که طی آن، یک استارتاپ نوآور در حوزه موتور جستجوی تجربه، بررسی و مقایسه قیمت محصولات و خدمات از صفر طراحی و پیاده‌سازی شد.

در این پروژه، مرکاتیک مسئولیت کامل طراحی و توسعه برند را به‌عهده داشت؛ از فاز اولیه ایده‌پردازی و تحقیقات بازار، تا تدوین مدل کسب‌وکار، طراحی برند، طراحی UI/UX و تدوین استراتژی بازاریابی.

✔ خدمات ارائه‌شده توسط مرکاتیک:

  • تحقیقات بازار و تحلیل رفتار مصرف‌کننده
  • ایده‌پردازی اولیه و معماری محصول
  • نام‌گذاری برند (کامنتو) با هدف سادگی، ماندگاری و ارتباط مفهومی
  • طراحی هویت مفهومی برند شامل شخصیت برند، ماموریت، ارزش پیشنهادی، پیام و معماری ارتباطی
  • طراحی هویت بصری شامل لوگو، گایدلاین برند، عناصر تصویری
  • تدوین مدل کسب‌وکار و مدل مالی با ساختار درآمدی چندگانه
  • برنامه بازاریابی دیجیتال و برندینگ اولیه

🎯 خروجی پروژه:

برند کامنتو اکنون به‌عنوان یک موتور جستجوی اجتماعی-تخصصی در حوزه مقایسه قیمت و تجربه کاربران، در حال ورود به بازار ایران و کشورهای عربی با مزیت رقابتی چندلایه است. این پروژه نشان‌دهنده توان بالای مرکاتیک در خلق استارتاپ‌های مبتنی بر نوآوری ارزش است.